- Czytany 21719 razy
- wielkość czcionki Zmniejsz czcionkę Powiększ czcionkę
- Wydrukuj
Dlaczego właśnie to szkolenie: szkolenie koncentruje się na wiedzy, którą powinien posiadać pracownik komórki merytorycznej, aby wnieść swój wkład w efektywne przygotowanie i wykonanie zamówienia publicznego; pomija kruczki prawne, którymi zajmują się „zamawiacze”.
Adresaci szkolenia: pracownicy instytucji zamawiających, przede wszystkim komórek merytorycznych uczestniczący w postępowaniach o udzielenie zamówienia.
Cele szkolenia: zapoznanie uczestników z najważniejszymi dla nich elementami prawa zamówień publicznych.
PROGRAM SZKOLENIA | O CZYM BĘDĘ MÓWIĆ, CO BĘDZIEMY DYSKUTOWAĆ? | LICZBA GODZIN |
Cele regulacji |
Po co istnieją zamówienia publiczne? 1) efektywność gospodarowania środkami 2) przeciwdziałanie zjawiskom negatywnym 3) cele „nowego podejścia” Jakie to ma znaczenie „na co dzień”? Przeogromne! Cele zamówień publicznych z punktu widzenia prawa UE. |
0,5 |
Zasady zamówień publicznych |
Równe traktowanie nie pozwala tak samo traktować wykonawców wiarygodnych i niegodnych. Uczciwa konkurencja, czyli co? Proporcjonalność jako fundament. Przejrzystość – to proste. |
1 |
Opis przedmiotu zmówienia |
Możliwe podejścia do opisu i ich konsekwencje: 1) opis techniczny 2) opis funkcjonalny Opis naruszający konkurencję (cenową lub produktową). Czy Pzp uniemożliwia ujednolicenie parku maszynowego? |
2 |
Warunki udziału w postępowaniu |
Nie wystarczy znać przepisy, aby określić warunki – potrzebna jest znajomość rynku potencjalnych wykonawców. Wiedza i doświadczenie – kto co zrobił i jak dobrze. Potencjał kadrowy – czy wiemy, kogo chcemy zatrudnić. Potencjał techniczny – potrzebna jest nie tylko znajomość technologii. |
2 |
Kryteria selekcji |
Kryteria selekcji nie muszą polegać na przewyższaniu warunków – muszą być obiektywne i niedyskryminacyjne. Doświadczenie: 1) Jak dobrze wykonawca zrealizował poprzednie zamówienia? 2) Jak bardzo były one podobne do przedmiotu tego zamówienia? Co jeszcze może świadczyć o lepszej zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia? |
1 |
Kryteria oceny ofert |
1) Kryteria kosztowe to nie tylko cena, ale również koszty zakupu, koszty używania i koszt utylizacji, czyli TCO. 2) Kryteria przedmiotowe: jak uchwycić jakość, funkcjonalność, rezultat tego, co jest kupowane. 3) Kryteria kontraktowe: sposób realizacji też jest ważny, gdyż wpływa na prawdopodobieństwo osiągnięcia rezultatu. 4) Kryteria podmiotowe: kwalifikacje personelu mogą mieć znaczenie decydujące. |
2 |
Ocena ofert |
Kwantyfikacja kryteriów niewymiernych: przykłady. Jak odrzucić oferty nie zapewniające minimalnego poziomu jakości? Poszukiwanie funkcji użyteczności. |
2 |
Umowy |
Umowa najkorzystniejsza obiektywnie. Identyfikacja i alokacja ryzyka. Przewidywanie zmian. |
2 |
Komisja przetargowa |
Charakter komisji przetargowej. Podział pracy i odpowiedzialności członków komisji. |
1 |
Efekty szkolenia: uczestnik uzyska zrozumienie istoty zamówień publicznych i roli komisji przetargowej oraz umiejętność uczestniczenia w jej pracach.
Materiały szkoleniowe: uczestnik otrzyma autorski materiał omawiający tematykę szkolenia (prezentację), tekst nowej ustawy Pzp wraz z tabelą porównawczą.
TRENER:
Dariusz KOBA
Szkolenie dostępne w trybie otwartego naboru:
- Data: - -
- Miejsce: Krajowa Szkoła Administracji Publicznej, ul. Wawelska 56, 00-922 Warszawa
- Zapisz się
CENA SZKOLENIA: Pierwsza zgłoszona osoba: 1200 zł netto Druga zgłoszona osoba: 1100 zł netto Trzecia zgłoszona osoba: 1000 zł netto Czwarta zgłoszona osoba: GRATIS!!! W przypadku korzystania ze zwolnienia z VAT podana wyżej ceny to również cena brutto. Cena szkolenia obejmuje: zajęcia z ekspertem - praktykiem zamówień publicznych, materiały szkoleniowe, certyfikaty ukończenia szkolenia, wsparcie poszkoleniowe, całodzienny serwis kawowy oraz lunch każdego dnia zajęć (przy szkoleniu stacjonarnym), dostęp do platformy szkoleniowej (przy zajęciach on-line). |
PLAN ZAJĘĆ: Dzień I i II: 10:00 - 15.30 - zajęcia (w tym przerwa kawowa i lunch-owa)
|
SZKOLENIE DOSTĘPNE JAKO ZAJĘCIA DEDYKOWANE (tzw. SZKOLENIE ZAMKNIĘTE)
Szkolenia dedykowane to projekty "szyte na miarę" potrzeb konkretnego klienta, który oczekuje przeszkolenia większej grupy osób z podobnego zakresu. Z uwagi na charakter zajęć oraz wpływ na dobór uczestników, szkolenia dedykowane cieszą się dużą popularnością. Szkolenia te realizowane są najczęściej w siedzibie klienta lub miejscu przez niego wskazanym, we wspólnie uzgodnionym terminie. Czas trwania zajęć także musi zostać dobrany odpowiednio do przyjętego zakresu merytorycznego zajęć (programu szkolenia). Jeżeli pojawi się taka potrzeba to na Państwa życzenie możemy zająć się kompleksowym przygotowaniem strony logistyczno/gastronomiczno/hotelowej. |
ZAPYTANIA OFERTOWE DOTYCZĄCE SZKOLEŃ DEDYKOWANYCH PROSIMY PRZESYŁAĆ NA ADRES:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |