- Czytany 779 razy
- wielkość czcionki Zmniejsz czcionkę Powiększ czcionkę
- Wydrukuj
Dlaczego właśnie to szkolenie: szkolenie koncentruje się na wiedzy, którą powinien posiadać pracownik komórki zamawiającej szkolenia, aby wnieść swój wkład w efektywne przygotowanie i wykonanie zamówień na usługi szkoleniowe.
Adresaci szkolenia: pracownicy instytucji zamawiających, przede wszystkim działów szkoleń uczestniczący w postępowaniach o udzielenie zamówienia.
Cele: zapoznanie uczestników z najważniejszymi elementami warunkującymi efektywność zamówień na szkolenia.
Efekty szkolenia: uczestnik otrzyma wiedzę, która umożliwi uniknięcie lub „wybrnięcie” z wielu błędów zdarzających się w postępowaniu o udzielenie zamówienia i – w konsekwencji – uniknięcie np. korekty finansowej w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE.
PROGRAM SZKOLENIA | O CZYM BĘDĘ MÓWIĆ, CO BĘDZIEMY DYSKUTOWAĆ | LICZBA GODZIN |
Cele regulacji |
Po co istnieją zamówienia publiczne?
|
0,5 |
Zasady zamówień publicznych |
Równe traktowanie nie pozwala tak samo traktować wykonawców wiarygodnych i niegodnych. Uczciwa konkurencja, czyli co? Proporcjonalność jako fundament. Przejrzystość – to proste. Jak osiągnąć efektywność zamówień na szkolenia? |
1 |
Szacowanie wartości zmówienia |
Usługi szkoleniowe jako usługi społeczne. Nie sumujemy usług podobnych, lecz tożsame – tylko co to znaczy? Szkolenia otwarte a dedykowane. Większe formy szkoleniowe. |
0,5 |
Opis przedmiotu zmówieniaj |
Możliwe podejścia do opisu i ich konsekwencje:
|
2 |
Warunki udziału w postępowaniu |
Nie wystarczy znać przepisy, aby określić warunki – potrzebna jest znajomość rynku potencjalnych wykonawców. Jakie znaczenie ma wiarygodność firmy szkoleniowej? Czy osoba trenera nie jest najważniejsza? Potencjał techniczny – sala, przerwy kawowe i inne... |
2 |
Kryteria selekcji |
Kryteria selekcji nie muszą polegać na przewyższaniu warunków – muszą być obiektywne i niedyskryminacyjne. Doświadczenie:
|
1 |
Kryteria oceny ofert |
Od czego zależy jakość szkolenia? Dobór kryteriów metodą hierarchii analitycznej Przykłady kryteriów. |
4 |
Umowy |
Kto za co powinien odpowiadać? Identyfikacja i alokacja ryzyka. Przewidywanie zmian. |
1 |
Materiały szkoleniowe: uczestnik otrzyma autorski materiał omawiający tematykę szkolenia oraz szereg case’ów obrazujący nieprawidłowości.
TRENER:
Dariusz KOBA
SZKOLENIE MOŻE ZOSTAĆ ZORGANIZOWANE JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE (tzw. SZKOLENIE DEDYKOWANE)
Szkolenia dedykowane to projekty "szyte na miarę" potrzeb konkretnego klienta, który oczekuje przeszkolenia większej grupy osób z podobnego zakresu. Z uwagi na charakter zajęć oraz wpływ na dobór uczestników, szkolenia dedykowane cieszą się dużą popularnością. Szkolenia te realizowane są najczęściej w siedzibie klienta lub miejscu przez niego wskazanym, we wspólnie uzgodnionym terminie. Czas trwania zajęć także musi zostać dobrany odpowiednio do przyjętego zakresu merytorycznego zajęć (programu szkolenia). Jeżeli pojawi się taka potrzeba to na Państwa życzenie możemy zająć się kompleksowym przygotowaniem strony logistyczno/gastronomiczno/hotelowej. |
ZAPYTANIA OFERTOWE DOTYCZĄCE SZKOLEŃ DEDYKOWANYCH PROSIMY PRZESYŁAĆ NA ADRES:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |